Monday, December 19, 2011

::Cuti Makin Pendek , Maktab mula memanggil ::

Assalamualaikum.

hai hai hai korang. lame sudah menyepi. . busy. busy. busy. itulah saya bile cuti. busy menghadap assignmen pak cik dan mak cik. hahaa. nantila saya update story tuh.  tinggal beberapa minggu je lagi nak masuk tahun baru. dan saya juga akan masuk sem baru. sem last sepanjang 5 tahun di IPIK. oh! sangat berdebar. mampukah aku? dengan thesis lg. Ya Allah. permudahkanlah segala urusan hambamu ini. Amin.


saya . mira . syaza . ain

oh! btw, rindunya dekat kawan2 saya neh. godek2 pic jumpa gambar neh. rindu nye kat korang. nie la geng2 saya .geng kafe, geng bercerita, geng jalan, geng semua. hurm. tinggal setahun lagi untuk saya bersama mereka. pas nie kompem. masing-masing dok jauh susah nak jmpa. member sayam ain,  penah cakap, bila dok jauh, nanti member kawen baru boleh jumpa. betol . kalo tak mane ade nak jumpa. masing-masing sibuk dengan hal masing-masing.


rindu korang lah :( oh. kami skema dalam gambar ni. pakai nametag. auuw:)



yes. we walk together, no one can stop us.

geng! tahun depan da sem last. yok! tak bleh main-main da. sumpah! akan rindu moment ini. :(

cik jaja kata~ dalam tak sedar, umur pon makin meningkat. errmm.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...