Tuesday, September 20, 2011

::Akak awak da nak tunang. Kite bile lagi wak?..ngeh3. *mo0d gatai ngat eh?*

Assalamualaikum.

tengok tajuk N3. amboi hang neh fiza. da tak sabor bebenor lew teww! hahaha. syuuh! da2. sila abaikan. nanti ade plak yang tak suka noh. hurm. actuallly akak encik chenta nak tunang da nanti. i.allah.
  24 september nie. mak encik chenta awal-awal lagi da jemput aku suruh datang muar. yea. dan memang aku nak datang sangat2.. nak tengok majlis tu.

TAPI... 

  • Awak dapat cuti ke mucuk sayang..  hari tu baru weekend kan. kompem susahnya nanti
  • habis tu tak kan awak nak fly pulak. aiseh. tapi awak cakap kat saya awak nak fly jugak. xpe ke mucuk? nanti awak jugak susah
  • saya taw awak nak tengok akak tunang..tapi cmne awak nak kuar..
huhu. kecian awak sayangku. tak pela. kalo awak tak dapat cuti, saya pegi sorang eh. lagipon mak awak da cakap kan, kalo awak tak dapat datang, ajak la fiza datang. i.allah sayang..sampaila by kat sana nanti. nanti awak jangan jeles taw mok3. sayang awak sangat3.! tak sabarnya nak pegi muar!

cik jaja kata~hee~ nanti nak gosip dengan adik2 awak la sayang eh. nak korek rahsia awak lagi taw mucuk! wee!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...