Wednesday, September 7, 2011

::Saya Rindu Ini Budak::

Assalamualaikum.

hua hua hua . aiseh!. Lame giler xupdate blog. Sesungguhnya daku sangat-sangat sibuk. Sob:(. Mane tak nye.. Pas praktikum ari tu, dok busy dengan raya. Da habis raya, dok busy dengan assignment. Tolong-tolong! Sesak napeh den ni mak oii! Biasala tu jaja oii. Nak berjaya kena la tempuh semua tu. Bile aku tengok senior-senior atas aku lagi kesian. Dengan thesisnya.Itu lah. Inilah. Dan sememangnya aku akan tempuh dan hadapi jugak semua tu. tak pe. tak pe. sabar fiza. ckit je lagi. Setahun je lagi. okk senapah okk senapah *versi kelate*. Pastu ko bleh lepah da semua. Sabar ea sabar. 

Aih! da jadi luahan perasaan da. Haha. Aku sebenarnya jeles taw! Nak taw kenape? Nak taw letteeww! hak3. Ak jeles sebab Encik Kapten dapat cuti lammmeeeeeeee!!!( 2 minggu taw!!) aku cuti seminggu jerk! Ini tidak adill!! huaaa! sob3 . Mood raya ade lagi nie.. Tak habis lagi..Nak g open house umah sedare tak sempat taw. Sabar je la. Pejam mata pejam mata jangan ingat. Haha. Nanti kempunan. Huhu. 


Hey dak botak! eh itu dulu la. Sekarang dia da ade rambut da. Tak xcaya? Tengok nie..


Raya ari tu. Rambut da ada. Yeaay! :)

 
dan ini versi botak! haha.

 Hehe. Balik cepaaatt! Dok menggemukkan diri je kat rumah tu. Balik kem nanti siap la awak! Haha. Tak sabar nak gelak kat awak. Bangun-bangun pagi. Ngeh2. Kena PT( Physical Training). Keh3. Cepat balik taw mucuk ahad nie..Yippi!

cik jaja kata~ siapkan assignment cpt2. nanti bleh dating..(^_^)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...